Akkoord
Niet akkoord

Passend onderwijs

Sterrenpracht rekenen

Wij willen elk kind op school goede zorg bieden. Daarom werkt De Sterrenpracht volgens het wettelijk kader Passend Onderwijs. Vanuit de wet op het Passend Onderwijs (2014) heeft ieder bestuur zorgplicht. Het bestuur heeft de plicht alle leerlingen die worden aangemeld een zo passend mogelijke plek te bieden binnen het onderwijs. Ook als een leerling extra ondersteuning nodig heeft.

De zorgprocedure staat beschreven in het document:

Schoolondersteuningsprofiel Sterrenpracht

Samenwerking

We werken samen met andere scholen in de regio in een samenwerkingsverband SO/SBO Zeeuws-Vlaanderen. Dit Samenwerkingsverband heeft als taak:

• Het vaststellen van het ondersteuningsplan;
  • Het verdelen en toewijzen van ondersteuningsmiddelen en –voorzieningen aan de scholen;
  • Het beoordelen of leerlingen toelaatbaar zijn tot het onderwijs aan een speciale school voor basisonderwijs;
  • Het adviseren over de ondersteuningsbehoefte van een leerling op verzoek van het bevoegd gezag van een school.
  • Informatie over het Samenwerkingsverband Zeeuws-Vlaanderen vindt u op http://www.pozv.nl
Sterrenpracht potloden 02
Sterrenpracht klimerek meiden

Zeeuws-Vlaamse ouder- en jeugdsteunpunt

Lorem Ipsum

Kom kennismaken!

Zoekt u een basisschool voor uw kind(eren) en spreekt onze school u aan? U bent van harte welkom voor een persoonlijke rondleiding.
Wij leren u graag kennen.

Copyright © De Sterrenpracht Axel | Website: Pencilblocks | Webdesign: Pencilpoint - creatief in vorm & inhoud